Alap Waze hirdetés formátumok
Már havi $60 költéssel lehetőségünk van Waze hirdetés futtatására, azonban jellemzően ennél nagyobb büdzsé mellett érdemes belevágni, főleg, ha több telephellyel is rendelkezünk.
Pin
Ahogy a felhasználók figyelemmel kísérik a navigáció során megjelenő közösségi információkat (útakadályok, traffipaxok, stb.) és elhaladnak vállalkozása közelében, a térképen megjelenik egy kis jelölő, amely az Ön logóját tartalmazza és amely arra a helyre mutat, ahol az Ön vállalkozása megtalálható.
Ez a jelölő (pin) lényegében az Ön plakát hirdetése, amely nem csak azt jelzi, hogy a közelben található az üzlete, hanem azonnal jelöli annak pontos helyét is, így a felhasználók már a megtekintés során eldönthetik, nem-e túl nagy kerülő megszakítani az éppen bejárt útvonalat és elnavigálni üzletébe.
Amikor a felhasználó erre tappint az ujjával, a takeover hirdetés jelenik meg:
Takeover
Miután a felhasználó az Ön üzletét jelölő ikonra tappintott, egy ún. takeover hirdetés jelenik meg.
Ezen megjelenik egy külön kép, mellett pedig a vállalkozása neve és egy rövid kedvcsináló mondat, amely segít a felhasználókat gyorsan meggyőzni arról, érdemes egy kis kerülőt tenni.
A hirdetés alsó felében egy jól látható gomb jelenik meg, amellyel azonnal módosíthatni lehet a navigáció célját, valamint egy kis „i” ikonra megjelenhet üzletének bemutató kártyája, rajta a nyitva tartással, a pontos címmel és az előző kedvcsináló mondattal.
Amennyiben 2-3 hónapra legalább $5000 költést tud vállalni, lehetőség van teljesen képes hirdetések megjelenítésére olyan helyzetekben is, amikor a felhasználó nem feltétlenül van a közelben, de mindenképpen álló helyzetben várakozik. Erről is bővebben olvashat a Prémium Waze Hirdetés oldalon.
Waze Kereső
A Kereső a Waze applikáció esetében épp olyan fontos terület, mint a Google kereső a mindennapokban. Amikor egy felhasználó az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban keres, hirdetése megjelenhet a Waze applikáción belül megjelenő találati lista tetején logóval, cégnévvel, navigálási lehetőséggel.
Amíg az előző hirdetési forma ún. CPM, tehát 1000 megjelenés alapú árazással működik, addig a Kereső hirdetések a fizetett hirdetések mellett már ingyenesek, azonban önmagukban nem használhatók.
Összességében tehát, ha adott lokációk közelében szeretné felhívni a felhasználók figyelmét cégére, szolgáltatására, a Waze Hirdetés kiváló lehetőséget biztosítanak, hogy kedvező áron tegye ezt meg.
Célzási lehetőségek
Az alap Waze Hirdetés esetében egyedül a beállított üzlet lokációját lehet célzásként felhasználni, az egyetlen további lehetőség, hogy akkor nem jelenítjük meg a hirdetéseket, amikor az üzlet épp zárva van.
Amennyiben 2-3 hónapra legalább $5000 költést tud vállalni, lehetőség van további célzásokat igénybe venni, így az otthon és a munkahely között közlekedők célzása, az aktuális útvonal hossz célzása, vagy akár a forgalmi helyzetek célzása is elérhetővé válik.